środa, 13 lutego 2013

Witamy stardollowiczów!

Cześć!
Witamy serdecznie na naszym nowym blogu dotyczącego stardoll! Opowiemy troche o sobie :)

Vanessa|13|Barbiette. na stardoll [z kropką na końcu]
Jak już widać, mam na imię Vanessa i mam 13 lat [rocznikowo 14]. Lubię stardoll, gram na nim od 2 klasy podstawówki. Jestem także maniaczką MINECRAFT'A. O swoim życiu nie będę opowiadać bo nie ma po co. Lecz mogę opowiedzieć o tym, iż jestem zboczoną dziewczyną ;). Mam psa YORKA Armaniego oraz bizeczga Mastiffa o imieniu Masti. Kotka Goldiego :)
Skąd znam Klaudię? Znam ją ze strony panfu.pl, chciała się zamienić kontem na stardoll. Niestety zgłosiło się dużo osób i postanowiła, że ten co pierwszy napisze jej na GG 'wygrywa'. Ponieważ ja dość szybko piszę, napisałam jej jak najszybciej i okazało się że to ja byłam tą szczęściarą i jako pierwsza jej wysłałam wiadomość. Tak się zaczęła nasza przyjaźń, niestety po jakimś czasie urwał nam się kontakt [mianowicie usunęło mi się konto na GG] ale jakimś sposobem się znalazłyśmy. 

Klaudia|13|Miss.Mulan1994 na stardoll
Hejo. Nazywam się Klaudia ;) mam 13 lat ( rocznikowo także ). Uwielbiam przesiadywać na stardoll. Nie wiem co wam by tu jeszcze opowiedzieć.. Tak jak Vanessa też mam Yorka , wabi się Toffik , a drugi ( nie znam rasy) wabi się Rudolf. :) Moje hobby to: taniec , sztuka , gimnastyka , śpiewanie. :)
Tyle wam wystarczy. ;)
Jak poznałam Vanessę? No więc ona już wam to opisała ale ja napisze jeszcze raz xD
No więc było to tak:
Miałyśmy wtedy z 8 lat i grałyśmy na panfu.pl :) i  ja miałam do zamiany konto na stardoll ( nie to obecne , inne ) i pytałam się kto ma konto na stardoll i kto by chciał się zamienić , ogłaszałam to na czacie i nagle zgłosiło się kilka osób i powiedziałam: " podam wam moje GG kto pierwszy napisze ten się ze mną zamieni " i wtedy napisała Vanessa , zamieniliśmy się i pisałyśmy. Tak się zaczeła nasza przyjaźń. Od tamtej pory pisaliśmy ze sobą codziennie , aż pewnego dnia vanessy nie było na GG cały tydzień. Potem tygodnie zamieniały się w miesiące , i tak mineło 1,5 roku. Myślałam że to już koniec naszej przyjaźni...aż nagle ktoś napisał do mnie na gg! To była vanessa !! Powiedziała że zapisała sobie moje gg gdzies na kartce i odrazu napisała , było to niesamowite uczucie! Cieszyliśmy się na maksa xD i od tego czasu dalej się przyjaźnimy. :)


Natrafiając na ludzi z internetu , często pojawia się dużo pedofilów.
Ale to było dla nas akurat przeznaczenie. 

Pisały dla was: Vanessa i Klaudia.
Dziękujemy za uwage. :)

Brak komentarzy: